Intrebari frecvente

Pentru orice solicitare personalizata, fie una din modelele prezentate pe site  fie diferita de modelele prezente pe site, va rugam sa ne contactati :

– completand formularul de contact / sa ne trimiteti un email / lasati un mesaj pe pagina noastra de instagram.

Preferam sa tinem legatura cu clientii nostri, astfel, inainte de a fi confirmata o comanda, trebuie sa ne asiguram ca am inteles perfect ceea ce isi doreste fiecare în parte. De aceea va rugam sa completati  in formular si numarul de telefon.

Pretul este stabilit in functie de complexitatea design-ului dorit.

Produsele prezentate pe site reprezinta comenzi realizate si livrate, orice noua comanda implica realizarea picturii in conditiile solicitate de cumparator (marime, culori, detalii pictura etc.).

Pentru tricouri pictura se realizeaza fie pe modelele si marimile disponibile in stoc, fie pe imbracamintea clientului. Pentru celelate categorii de produse, pictura se realizeaza exclusiv pe imbracamintea clientului.

In functie de complexitatea desenului si a materialului pe care va fi executata pictura, termenul maxim este de 14 zile.

Produsele pe care le-ai achizitionat sunt livrate prin Fan Curier.

Serviciile de livrare sunt valabile doar pe teritoriul Romaniei.

Costul transportului este suportat de catre client.

In Bucuresti  produsele se pot livra si prin predare personala fara consturi suplimentare.

Picturile sunt realizate cu culori pentru textile pe baza de apa, renumite pentru rezistenta la spalari repetate si pentru faptul ca nu afecteaza finetea materialului, nuantele fiind  vibrante si avand o buna putere de acoperire.

Dar cu toate acestea trebuie acordata o atentie sporita. Astfel recomandam urmatoarele:

– Produsul se  spala manual sau la masina, apa nu trebuie sa depaseasca 30 de grade Celsius

– Calcarea produselor se face pe interior, fara aburi.

– Pentru protectia picturii se recomanda punerea unui material textil de protectie intre produs si fierul de calcat, iar temperatura de calcare este cea recomandata pentru produse din bumbac.

– Evitati folosirea detergentilor sau a produselor ce contin clor. Clorul poate dauna atat picturii cat si tesaturilor din care este confectionat produsul pictat.

– Evitati uscarea produslui in masina automata.

– Evitati curatarea chimica.

Cathya nu accepta retur sau schimb, fiind vorba despre produse unicat.

Pentru a evita orice tip de probleme, inainte de va livra comanda, va sunt trimise fotografii cu produsul final (pentru a face eventuale completari sau modificari).

Conditiile de intretinere trebuie sa fie atent studiate. Însa, pentru orice problema survenita ulterior va rugam sa ne contactati pentru a incerca sa remediem problema. Clientii Cathya trebuie sa fie intotdeauna multumiti.

Nu pictam pe obiecte vestimentare din piele si pe incaltaminte.